Testa uppdaterade supportchatten i Kundportalen

De främsta sätten att nå Hemnets kundservice är via mejl och telefon. Men visste du att du även kan chatta med kundservice i Kundportalen?

Eftersom det är viktigt för oss att du som fastighetsmäklare ska kunna få snabb hjälp när du behöver det, har vi förutom mejl och telefon även en chatt som du kan använda dig av, för att komma i kontakt med Hemnets kundservice. Även om chattfunktionen funnits ett bra tag har den först nyligen fått en välkommen makeover och ett nytt utseende.

Du hittar chattlänken till vår kundservice när du är inloggad i Kundportalen, under “Kontakt” i toppmenyn. När du här klickar på “Chatta med supporten” får du upp en ruta där du ombeds fylla i ditt förnamn, efternamn, din e-postadress och ditt ärende. Därefter klickar du bara på “Starta chatt” och kopplas sedan ihop med en kundservicemedarbetare som hjälper dig. Chatten har ungefär lika snabb svarstid som telefonslingan.    

– Vi kommer att fortsätta jobba vidare med funktionaliteten för chatten, så hör gärna av dig till mig på [email protected] om du har frågor eller förslag på hur vi skulle kunna förbättra Hemnets kundservice i allmänhet och chatten i synnerhet, säger Hemnets chef för kundservice, Annika Kastlund.  

Läs fler aktuella nyheter